Program lojalnościowy

W skrócie:

W programie lojalnościowym FIT OR SWEET nasi klienci zbierają punkty lojalnościowe, które następnie mogą wymieniać na produkty w sklepie.

Kto może otrzymywać punkty?

Każdy klient, który zarejestruje się w naszym sklepie. 

Za co przyznawane są punkty?

Punkty przyznawane są za 2 rodzaje czynności:

  1. Zakup produktów w sklepie - za każdą wydaną złotówkę klient otrzymuje 3 punkty lojalnościowe. Punkty dodawane są do konta po opłaceniu danego zamówienia. 
  2. Za dodanie opinii na temat zakupionych produktów - każda recenzja nagradzana jest 10 punktami lojalnościowymi. Punkty dodawane są do konta po akceptacji opinii przez moderatora sklepu.

Na jakie produkty wymieniane są punkty?

Punkty można wymieniać na produkty dostępne w sklepie FIT OR SWEET. Nie ma ograniczeń co do asortymentu. 

W jaki sposób wymienić punkty na produkty?

Należy udać się do panelu "Moje konto", a następnie do sekcji "Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić na punkty". W tym miejscu należy dodać wybrane produkty do koszyka. 

Jaki jest termin wykorzystania punktów na koncie?

Punkty lojalnościowe mają nieograniczony termin wykorzystania. 

 

W razie jakichkolwiek problemów związanych z programem lojalnościowym zachęcamy do kontaktu!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium