
W skrócie:
W programie lojalnościowym FIT OR SWEET nasi klienci zbierają punkty lojalnościowe, które następnie mogą wymieniać na produkty w sklepie.
Kto może otrzymywać punkty?
Każdy klient, który zarejestruje się w naszym sklepie.
Za co przyznawane są punkty?
Punkty przyznawane są za 2 rodzaje czynności:
- Zakup produktów w sklepie - za każdą wydaną złotówkę klient otrzymuje 3 punkty lojalnościowe. Punkty dodawane są do konta po opłaceniu danego zamówienia.
- Za dodanie opinii na temat zakupionych produktów - każda recenzja nagradzana jest 10 punktami lojalnościowymi. Punkty dodawane są do konta po akceptacji opinii przez moderatora sklepu.
Na jakie produkty wymieniane są punkty?
Punkty można wymieniać na produkty dostępne w sklepie FIT OR SWEET. Nie ma ograniczeń co do asortymentu.
W jaki sposób wymienić punkty na produkty?
Należy udać się do panelu "Moje konto", a następnie do sekcji "Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić na punkty". W tym miejscu należy dodać wybrane produkty do koszyka.
Jaki jest termin wykorzystania punktów na koncie?
Punkty lojalnościowe mają nieograniczony termin wykorzystania.
W razie jakichkolwiek problemów związanych z programem lojalnościowym zachęcamy do kontaktu!