FIT OR SWEET
Pytania i odpowiedzi

 

 

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu np. dodać produkt, lub połączyć zamówienia ze sobą?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze skompletowane, to możemy je dla Ciebie zmienić. Napisz lub zadzwoń do nas jeżeli coś poszło nie tak i chciałbyś zmienić swoje zamówienie – chętnie Ci pomożemy.

Złożyłem błędne zamówienie, czy mogę je anulować?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, a chcesz zrezygnować z zamówienia napisz lub zadzwoń, postaramy się rozwiązać problem.

Czy można złożyć zamówienie mailowo/telefonicznie?

Jedyną formą złożenia zamówienie jest zakup poprzez nasz sklep online fitorsweet.pl. 

W jaki sposób mogę się dowiedzieć czy dany produkt jest dostępny?

Jeśli produkt jest dostępny znajduje się przy nim przycisk „Do koszyka”. Jeśli nie mamy go aktualnie na stanie, przycisk zniknie i nie będzie możliwości dodania go do zamówienia.

Czy można zapłacić za zamówienie z odbiorem osobistym w Waszym punkcie stacjonarnym?

Zamówienia z odbiorem osobistym muszą być opłacone z góry przez sklep internetowy fitorsweet.pl.

Kiedy i gdzie mogę odebrać zamówienie jeśli wybrałem opcję odbioru osobistego?

Zamówienie można odebrać przy ul. Murawa 37B/L6 w Poznaniu. Jak tylko zamówienie będzie gotowe do odbioru wyślemy powiadomienie email i sms.

Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym, kiedy mogę je odebrać?

Zamówienia z odbiorem osobistym są realizowane w zależności od zatowarowania sklepu w danym momencie, zazwyczaj zajmuje to 1-2 dni robocze. Gdy zamówienie zostanie przygotowane, wysyłamy powiadomienie.

Ile kosztuje wysyłka?

Wszystkie koszty dostawy znajdują się w zakładce "czas i koszty dostawy". Lub na karcie każdego produktu.

Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Jeśli kwota danego zamówienia przekracza 239 zł (paczka w RUCHu) 279 zł (Inpost) lub 299 zł (Fedex, DHL, DPD, Poczta Polska), darmowa dostawa nalicza się automatycznie.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 24h + czas dostawy. 

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu wysyłamy maila z informacją na jakim etapie jest złożone zamówienie.

Jak mogę śledzić swoją paczkę?

Link do śledzenia paczki oraz numer przewozowy jest wysyłany w mailu.

Jak mogę wykorzystać kupon rabatowy?

Pole na wpisanie kuponu rabatowego pojawia się na etapie kompletowania zamówienia. Trzeba wypełnić pole danym kuponem i zaakceptować.

Nie dostałem informacji odnośnie zamówienia, jak to możliwe?

Przy złożeniu zamówienia zawsze wysyłany jest mail z potwierdzeniem. Wysyłamy również maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Jeśli mail nie dotarł sprawdź proszę SPAM lub katalogi na swojej skrzynce pocztowej.

Czy kupony i promocje łączą się?

Nie, nie można łączyć ze sobą promocji i kuponów zniżkowych.

Nie mogę dodać produktu do koszyka, dlaczego?

Jeśli przy produkcie nie znajduje się przycisk „Do koszyka” oznacza to, że produkt jest chwilowo niedostępny. 

Jak mogę zwrócić produkt?

Instrukcje dotyczące zwrotu towaru znajdują się w stopce na naszej stronie www.fitorsweet.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”.

Jak mogę złożyć reklamację?

Instrukcje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w stopce na naszej stronie fitorsweet.pl w zakładce „zwroty i reklamacje”.

Czy stali klienci dostają zniżki?

Stali klienci mogą brać udział w naszym programie partnerskim dzięki czemu zbierają punkty, które mogą zostać wymieniane na nagrody.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium